وب‌گردي در حالت آفلاين
نوشته شده توسط : علی
وب‌گردي در حالت آفلاين
براي مرور سريع صفحات وب، 2 راه‌حل وجود دارد: راه اول اين است كه اينترنت پرسرعت در اختيار داشته باشيد تا بتوانيد براحتي صفحات موردنظرتان را مرور كنيد و راه دوم اين است كه صفحات موردنظر را روي‌ هاردديسك خود ذخيره كرده باشيد تا بتوانيد به طور آفلاين به مرور آنها بپردازيد. غالبا راه‌حل اول در بسياري از موارد استفاده مي‌شود، اما گاهي اوقات كاربراني را مي‌بينيم كه به طور دائم به اينترنت پرسرعت دسترسي ندارند، اما نياز دارند تا سريع و بي‌دردسر به مرور صفحات وب بپردازند.

اين كاربران در صورت دسترسي به اينترنت پرسرعت به فكر استفاده از راه‌حل دوم مي‌افتند كه همان مرور آفلاين صفحات است! به عنوان مثال فرض كنيد در منزل از اينترنت دايل آپ استفاده مي‌كنيد و در محل كار به اينترنت پرسرعت ADSL دسترسي داريد.

به نظر شما روشي وجود دارد تا بتوانيد در محل كار، كل محتواي يك سايت (مثلا ويكي‌پديا) را يكجا دانلود كنيد و با ذخيره‌سازي روي‌ هاردديسك خود بتوانيد در منزل نيز حتي بدون نياز به اينترنت، تمام صفحات مورد نياز در آن را مرور كرده و اطلاعات موردنظرتان را از آن استخراج كنيد؟

همچنين فرض كنيد در منزل يا محل كار به اينترنت پرسرعت دسترسي داريد و به سايتي با منابع غني كتاب‌هاي الكترونيكي رايگان برخورد كرده‌ايد و قصد داريد يك كپي از تمام كتاب‌هاي موجود روي اين سايت را براي خودتان نيز داشته باشيد.

به نظر شما بازكردن تك به تك كتاب‌هاي موجود در يك سايت و ذخيره آنها روي‌ هاردديسك كار آساني است؟ حتي اگر فرض كنيم تمام كتاب‌ها را روي‌ هاردديسك ذخيره كنيد، آيا باز هم اطلاعاتي همچون نام كتاب‌ها، تاريخ انتشار، ناشر، نويسنده و... به همان سادگي كه از سايت قابل دسترسي بوده، از روي‌ هاردديسك رايانه نيز قابل دسترسي است؟ در چنين شرايطي تهيه يك نسخه كپي كامل از سايت‌هاي مورد نظر روي‌ هاردديسك، مي‌تواند بهترين راه‌حل براي رفع مشكلات و برآورده كردن نيازهاي شما باشد.

آفلاين: سريع و آسان

نرم‌افزار Offline Explorer Enterprise يكي از قوي‌ترين نرم‌افزارهاي مخصوص اين كار است. به كمك اين نرم‌افزار قدرتمند براحتي مي‌توانيد تمام يا بخشي از محتواي سايت‌هاي موردنظرتان را روي‌ هاردديسك رايانه ذخيره كرده و بسادگي به مرور آفلاين آنها بپردازيد. اين نرم‌افزار قادر است تا هر عمقي كه شما مشخص كنيد به صفحات داخلي يك وب‌سايت نفوذ كرده و لينك‌هاي دسترسي به آنها را نيز به لينك‌هايي براي مرور آفلاين تبديل كند.

100 ميليون صفحه در يك پروژه!

اگر به وب‌گردي علاقه داشته باشيد حتما تبليغات فروش نسخه آفلاين دانشنامه ويكي‌پديا را مشاهده كرده‌ايد. آيا مي‌دانيد ويكي‌پديا چند ميليون صفحه اينترنتي را در خود جاي داده است؟

اين دانشنامه بيش از 3,554,263 مقاله را در قالب 23,178,057 صفحه وب (آمار مربوط به تاريخ 20 بهمن 1389) در خود جاي داده است. جالب است بدانيد يكي از امكانات بي‌نظير نرم‌افزار آفلاين اكسپلورر پشتيباني از دانلود 100 ميليون صفحه وب در يك پروژه است. به عبارتي اگر قصد داشته باشيد سايت عظيمي ‌همچون ويكي‌پديا را نيز براي مرور آفلاين دانلود كنيد تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه به فكر اينترنت پرسرعت براي انجام اين كار باشيد چرا كه آفلاين اكسپلورر قادر است سايتي با محتواي 4 برابر بيشتر از ويكي‌پديا را نيز براحتي براي مرور آفلاين در اختيار شما قرار دهد.

همچنين از ديگر امكانات اين نرم‌افزار مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

ـ پشتيباني از پروتكل‌هاي مختلف HTTP, HTTPS, FTP, RTSP, PNM, MMS

ـ پشتيباني از قابليت به روزرساني پروژه‌هاي دانلود

ـ دانلود سريع صفحات با بهره‌گيري از تمام توان پردازشگرهاي رايانه

ـ پشتيباني از محيط كاربري آسان و ويزارد كمكي

ـ پشتيباني از عملگرهاي شروع، توقف موقت و ادامه دانلود براي هر پروژه

ـ پشتيباني از قابليت فيلترگذاري روي فرمت‌هاي موردنظر براي دانلود

ـ پشتيباني از قابليت پراكسي‌سرور داخلي براي دانلود نامحسوس صفحات سايت‌هاي جديد و بارگذاري صفحات از‌ هاردديسك در صورت مشاهده مجدد آنها.

ـ و ده‌ها قابليت بي‌نظير ديگر كه فقط مي‌توانيد در آفلاين اكسپلورر آنها را پيدا كنيد.

چنانچه به استفاده از اين نرم‌افزار علاقه‌منديد و قصد داريد عمليات كپي‌كردن سايت‌هاي دلخواهتان روي‌ هاردديسك را آغاز كنيد، مي‌توانيد همين امروز نسخه محدود اين نرم‌افزار را از لينك زير دانلود كنيد:

http://www.metaproducts.com/download/eesetup.exe





:: برچسب‌ها: وب‌گردي در حالت آفلاين ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 188
|
تعداد امتیازدهندگان : 47
|
مجموع امتیاز : 47
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: